چگونه یک معلم خوب انتخاب کنیم؟
نوشته شده توسط : سام سنایی

دبستان دخترانه کرج: انتخاب مدرسه موضوعی است که خانواده ها به خصوص با بچه هایی که دبستان را شروع می کنند خیلی به آن فکر می کنند. مهمترین چیز برای کودکی که به تازگی آموزش ابتدایی را شروع می کند، معلم است. تا سن مدرسه، کودکی که از والدین خود تقلید می کند و آنها را به عنوان الگوی شناسایی می گیرد.

دبستان دخترانه کرج | بهترین مدرسه مهرویلا | ماندگاران

اکنون با شروع مدرسه یک قهرمان جدید دارد: “معلم”. مهم این است که مانند او باشید، آنچه را که می گوید انجام دهید، مانند او رفتار کنید.

به همین دلیل، این دبستان نیست که باید انتخاب شود، بلکه معلم دبستان است. جایی که معلم خوب است، بهترین دبستان هم آنجاست. در انتخاب دبستان دخترانه کرج  باید به این نکته توجه کرد.

چگونه یک معلم خوب انتخاب کنیم؟

کودک  باید آنقدر به معلم احترام بگذارد که نظم کلاس را به هم نزند و به حرف هایش گوش دهد و هم آنقدر دوست داشته باشد که وقتی مشکلی دارد به سراغش برود.

معلم جای والدین را برای کودکی که دبستان را شروع می کند، می گیرد. اکنون مدل شناسایی کودک است. بنابراین بیشتر بچه های آن دوره دوست دارند معلم شوند. آنچه معلم می گوید درست است و باید رعایت شود. بنابراین شخصیت معلم بسیار مهم است. معلم باید مصمم، ثابت و قابل اعتماد باشد.

وقتی بچه ها او را در حال تردید، تمایز قائل شدن بین آنها، تصمیم گیری بدون گوش دادن می بینند، لنگ می زنند. نباید فراموش کرد؛ معلم نه تنها مسئول آموزش بلکه مسئول تربیت نیز است. بنابراین معلم باید هر دانش آموز را از نزدیک بشناسد.

دبستان ماندگاران

او باید ویژگی ها، مهارت ها، نقاط ضعف، خصوصیات خانوادگی، مشکلات دانش اموز را بشناسد. مهم این است که بتوانیم کودکی را که دارای مشکلات یادگیری است درک کنیم، بدانیم چگونه به او نزدیک شویم، به جای اینکه او را از سیستم کنار بگذاریم، بتوانیم او را درون خود نگه داریم.

همچنین حفظ نظم کلاس و عدم نیاز به استفاده از روش های نامناسب مانند عصبانیت، داد و فریاد و تنبیه بدنی در حین انجام این کار مهم است. از کودکی که با ترس، عشق و اکراه به مدرسه می رود نمی توان انتظار داشت که موفق باشد.

معیارهای دیگر در ارزشیابی مدرسه ای که معلم آن شرایط را دارد باید نظام آموزشی، نحوه اداره و حقوق اعطا شده به خدمات راهنمایی باشد.

دبستان دخترانه کرج | بهترین مدرسه مهرویلا | ماندگاران

خانواده ها در انتخاب دبستان دخترانه کرج دقت کنند!

می دانیم که والدین بهترین ها را برای فرزندانشان می خواهند. این خواسته ها بر اساس شرایط اجتماعی، اقتصادی، انتظارات و جهان بینی خودشان تعیین می شوند. اما این ممکن است برعکس چیزی باشد که آنها برای آینده فرزندان خود می خواهند.

در دبستان دخترانه ای که در کرج  انتخاب می کنید با این فکر که می توانید آن را بپردازید و محیط اجتماعی شما سازگار می شود، ممکن است فرزندتان به یک برند دوست تبدیل شود، کودکی که آرزوهایی دارد که با سنش ناسازگار است و به انتظارات شما اهمیتی نمی دهد.

یا پس از انتخاب مشابه، ممکن است معلوم شود کودکی است که به دلیل اینکه قوانین خود را به درستی تنظیم کرده اید، به عنوان “بازنده” تعریف می شود، توسط سایر کودکان کنار گذاشته می شود و به همین دلیل مشکل دارد.

برخی از شما دبستان “خوبی” را انتخاب می کنید که فکر می کنید جهان بینی شما، باورهایی که دارید را به شما آموزش می دهند، و حتی از فرزند شما در برابر عادت های بدی که اغلب می شنوید محافظت می کنند.

این انتخاب ممکن است باعث شود او به کودکی تبدیل شود که به جای داشتن فرزندانی با افق باز، آگاه و صاحب خود، تمام اراده خود را به خواسته های دیگران متصل کرده، خواسته های آنها را برآورده کند، در صورت لزوم به شما بی اعتنایی کند، حتی به فکر نابودی شما باشد. با راهنمایی دیگران، یعنی او دیگر مال تو نیست.

نام این اراده ای که شما را نابود می کند و جایگزین شما می شود می تواند سیاست، فرقه، اجتماع، برادر یا خواهر باشد. اما در نهایت مسلم است که کودکی که از چشمانتان پنهان کرده اید دیگر مال شما نخواهد بود.

یا قبل از تکمیل این فرآیند، فشار به نام آموزش، انزوای اجتماعی، همچنین ممکن است کودکی وجود داشته باشد که از ترس مشکلات روحی زیادی را نشان می دهد. مدارس نه تنها آموزش، بلکه تربیت نیز ارائه می دهند.

پس مدرسه در شکب گیری شخصیت کودک تاثیر بسیاری دارد، آن را وسواس انتخاب کنید!

کدام دبستان دخترانه کرج برای فرزند من خوب است؟

آموزش صحیح برای کودکان باید آموزشی باشد که به گونه ای ارائه شود که آنها بتوانند درک کنند، آنها را برای آینده آماده کند، تحقیق و بحث را آموزش دهد و آنها را قادر به داشتن حرفه و موفقیت کند.

از سوی دیگر، آموزش باید آنها را قادر سازد که مستقل فکر کنند، از اراده آزاد خود استفاده کنند و بتوانند حقایق خود را بیابند و از آن دفاع کنند.

دبستان  مکان مناسبی برای فرزند شماست، با معلمانی که می توانند اینها را فراهم کنند، به کودک شما یاد دهند که از ذهن، دانش و تلاش خود به درستی استفاده کند و به او بگوید که ذهن، دانش و تلاش او مهم ترین ارزش هایی است که دارند.





:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: